Asun Lapissa sekä olen 04.04.2001 syntynyt tyttö. Tällä hetkellä olen 9. luokalla. Opiskelen koulussa saksaa, ruotsia, englantia sekä äidinkieltä, suomea. Olen ollut ranskan tunneilla enkä osaa siitä mitään. En myöskään ole mikään hyvä kielissä tai koulussa ylipäätään. Haluan opetella espanjaa mutta siitä ei tule mitään koska olen laiska. Tässä vaiheessa pyydän anteeksi kirjoitusvirheitä. (En myöskään osaa pilkuttaa mutta koittakaa kestää.) Pidän pelaamisesta, valokuvaamisesta, kirjoittamisesta, ropettamisesta, eläimistä, ratsastuksesta ja nauramisesta. (Oikeasti jos joku katsookin minua niin alan nauramaan. Ainakin yleensä.) Olen tosi tunteikas ja suutun aika helposti. En polta tupakkaa, en nuuskaa, en juo alkoholia. Olen ihminen täynnä salaisuuksia ja tarinoita kerrottavanaan. En ole ujo vaikka en puhuisikaan paljoa. Nykyään en tykkää tutustua uusiin ihmisiin sillä en tarvitse ketään uutta elämääni. Minun kissani kuoli verisyöpään vuonna 2015. En tykkää kovin puhua asiasta sillä ikävöin rakasta kissaani suuresti. Nykyään perheessäni on yksi kissa ja yksi koira. Lempinimeni on Rose ja oikea nimeni on Taru. Toivottavasti tulette pitämään tästä blogista.